Recenzija BMW Serije 4 (2020 - 2024) - prednosti i mane

Recenzija BMW Serije 4 (2020 – 2024) – prednosti i mane

Uvod

Najnoviji BMW serije 4 Coupe dio je linije sportskih modela s dvoja vrata temeljenih na izuzetno uspješnoj limuzini serije 3 . U početku su verzije s dvoja i četvera vrata izgledale isto, ali od 1990. do 2013. Coupe serije 3 evoluirao je kako bi imao izrazito drugačiji izgled. Od 2013. franšiza s dvoja vrata je preimenovana u Seriju 4, a ova druga generacija stigla je 2020. godine.

I to je izazvalo neke kontroverze, jer mišićavom i dramatičnom karoserijom automobila dominira predimenzionirana bubrežasta rešetka. Neki ljudi misle da mu nedostaje elegancija starijih BMW-a, ali ovu značajku na stranu, serija 4 je premium coupe zgodnog izgleda koji je moderniji od rivala kao što su Audi A5 Coupe i Mercedes C-Class Coupe .

Praktičnost

Kao što biste i očekivali, serija 4 je prostrana za vozača i suvozača na prednjem sjedalu, ali manje za one na stražnjem sjedalu. Ipak, ima dosta prostora za pohranu, s velikim i dobro oblikovanim pretincem za rukavice i korisnim otvorom ispod središnjeg naslona za ruku. Držači za čaše i telefon u središnjoj konzoli također su dobro osmišljeni – što ovo čini savršenim automobilom za one koji provode puno vremena na cesti.

Iako je ulazak u stražnji dio pomalo nesporazuman, jednom kada se instalira ima razumnu količinu prostora za glavu i noge, čak i ako zaostaje za limuzinom na kojoj se temelji. Ukratko, to je pristojan četverosjed, malo iza Mercedes-Benz C-klase Coupe i Audija A5 po pitanju prostora, ali ispred Lexusa RC .

Prtljažnik serije 4 je dovoljno razuman u izolaciji, ali zaostaje za kupeima A5 i C-klase i ima manji otvor. U ponudi je kapacitet od 440 litara, ali otvor u salonskom stilu nije jako širok, što otežava utovar glomaznih stvari. Pod je također nisko postavljen iza visokog ruba i postoji opasnost od ogrebanja tog dubokog stražnjeg odbojnika kada utovarujete predmete.

Dvije poluge smještene pri vrhu otvora prtljažnika oslobađaju 40:20:40 preklopiva stražnja sjedala u tri smjera, ali morate se pomaknuti u unutrašnjost da biste ih spustili. BMW ne navodi kapacitet u ovom rasporedu, ali moći ćete nositi samo duže predmete koje možete uspješno utovariti preko visokog ruba prtljažnika.

BMW nudi Comfort Pack, koji dodaje mreže za pohranu sa strane prtljažnika, plus poklopac prtljažnika s električnim otvaranjem kojim se može upravljati ili gumbom iznad udubljenja registarske pločice ili putem privjeska za ključeve.

Budući da je serija 4 Coupe sportski automobil s dvoja vrata, ima nisko postavljen položaj za vožnju koji pomaže poboljšati njegove performanse. To znači da nije tako lako vidljiv od nekih drugih modela, čak ni slične limuzine serije 3. Srećom, BMW prodaje seriju 4 samo u vrhunskim M Sport opremama, a to znači da su prednji i stražnji parking senzori ugrađeni kao standard na svim modelima, kao i Parking Assistant. Ovaj elektronički sustav koristi senzore za parkiranje i upravlja upravljanjem dok vi koristite papučicu gasa za usmjeravanje automobila na parkirno mjesto ili iz njega.

BMW također nudi Parking Assistant Plus, koji obično dolazi kao dio tehnološkog paketa. Dodavanjem paketa Technology Pack uvode se kamere od 360 stupnjeva, koje zatim koristi sustav Parking Assistant za još bolji pregled vaše okoline.

Enterijer

Unutrašnjost je mjesto gdje je porijeklo serije 4 najočitije. Unutrašnjost mu je, posebice armaturna ploča, gotovo identična onoj u seriji 3. Ali prije nego što to shvatite kao kritiku, sigurno nije, jer je to prekrasno mjesto za provesti vrijeme.

Dobivate skup digitalnih instrumenata koji su oštri i jasni za korištenje, iako ne posebno konfigurabilni, i BMW-ovo iDrive sučelje. Kombinacija zaslona osjetljivog na dodir i rotirajućih kontrola je zgodna, dok je BMW-ov sustav glasovne kontrole također gotovo besprijekoran, sa svim naredbama koje se unose putem izjave ‘hej BMW’.

Vrijedi se vratiti infotainment sustavu koji je izvanredan. Svi kupei serije 4 imaju 10,3-inčni zaslon koji je jasan i svijetao, a tim je bolji jer ga možete koristiti ili kao zaslon osjetljiv na dodir ili njime upravljati pomoću iDrive kontrolera između prednjih sjedala. Mogućnost korištenja bez dodirivanja zaslona velika je prednost i pomaže sigurnosti vozača.

Oba modela M Sport i M Sport Pro nude Apple CarPlay i Android Auto kao standard, DAB radio i online i povezani satelitski navigacijski sustav koji odgovara svemu što ćete pronaći putem svog pametnog telefona. Tu je opcijski tehnološki paket koji dobiva Harman Kardon zvučni sustav jasnog zvuka, bežično punjenje pametnog telefona i neučinkovitu funkciju upravljanja gestama koju bismo rado bacili u smeće.

Vozački položaj u seriji 4 Coupe je izvrstan, kao i raspored svih glavnih kontrola. Iako sjedite prilično nisko, preglednost prema naprijed je dobra, a vizualna pomagala, kao što su senzori za parkiranje i dodatne kamere za parkiranje , jednostavna su za korištenje i jasno se prikazuju na središnjem zaslonu infotainmenta. Sama sjedala su plišana i podupiru te vas drže na mjestu kada brzo vozite.

Putnici na stražnjim sjedalima imaju manje impresivnu ponudu. Ima mjesta samo za dvoje, a oni dobiju dovoljno mjesta. Ulazak i izlazak kroz uski otvor olakšavaju prednja sjedala koja imaju motorizirane sigurnosne pojaseve koji se uredno sklanjaju s puta. No, ne može se pobjeći od činjenice da se radi o coupeu koji nudi manje prostora od limuzine na kojoj se temelji.

Barem je udobnost u vožnji pristojna. Coupe serije 4 vozi se prilično dobro za ono što je sportski stroj, iako bismo preporučili opcijske prilagodljive amortizere za što glatkije iskustvo.

Motori

Kao što je tradicionalno kod BMW kupea, postoje redni pogoni s četiri i šest cilindara koje možete izabrati, a ovdje svi imaju dvostruko turbo punjenje za glatku isporuku snage. Ulazna točka u ponudu je 420i, koji ima 184 KS i dobar je za vrijeme od 0-100 km/h od 7,5 sekundi. Dodajte xDrive pogon na sva četiri kotača i dodatna težina mjenjača ima utjecaja, tako da ima vrijeme od 0-100 km/h od 7,8 sekundi.

430i pomalo zbunjuje. Ako ste upoznati s BMW-ovom shemom numeriranja, onda ćete znati da oznaka ’30i’ na repu starijeg automobila označava 3,0-litreni motor, ali ovaj ima isti četverocilindrični motor kao i 420i sa snagom pojačao do 245 KS. Ako želite redni šest benzinac, onda je M440i vaš jedini izbor s ove strane M4. Ima 374 KS i xDrive kao standard, dok 48 V blaga hibridna tehnologija pomaže poboljšati njegovu učinkovitost.

Uz nedostatak plug-in hibridne snage, dizelski motori su učinkovita opcija u seriji 4, a svi oni dolaze s 48-voltnom blagom hibridnom pomoći. 420d je 2,0-litreni twin-turbo četverocilindrični motor sa 190 KS koji može ubrzati od 0-100 km/h za 7,1 sekundu. Kao i kod 420i, dodavanjem xDrive-a ubrzanje od 0 do 100 km/h povećava se za tri desetinke, na 7,4 sekunde.

Odaberite 430d i dobit ćete šesterolinijski dizel, ali ima samo jedan turbo. Ovaj ima 286 KS, ima xDrive kao standard i može sprintati od 0-100 km/h za brzih 5,1 sekundu. Ako želite ići brže, tada M440d dodaje još jedan turbo i daje 340 KS. Može ići od 0-100 km/h za 4,6 sekundi.

Kombinacija dizela od 190 KS i 48-voltnog blagog hibridnog sustava modela 420d znači da je prilično rafiniran u pokretu. Prisutno je lagano električno potpomognuto ubrzanje i vožnju u praznom hodu kada se otkotrljate bez gasa, ali dok se još uvijek čuje tiha buka dizelaša, toliko je dobro prigušena u kokpitu da se čini kao da vozite jedan od najprofinjenijih četverocilindričnih dizelaša na Trgovina.

Okretni moment i dalje dolazi u znatnoj količini između 2500 okretaja u minuti i 4000 okretaja u minuti, a zatim potpuno opada nakon toga. Iako je standardna cijena da se ne diže dizel, ovaj je motor podešen na takav način da je to potpuno besmisleno – nema gotovo nikakvog osjećaja u ubrzanju između 4000 o/min i crvene linije.

BMW-ov osmostupanjski automatski mjenjač je izvrstan, nudi brzo, glatko mijenjanje stupnjeva prijenosa, što dodatno naglašava užitak koji dobivate pri promjenama brzina punim gasom u sportskom načinu rada. Dok se četverocilindrični 430i mora ubrzati kako bi postigao pristojan tempo, redni šesterocilindarski M440i može povećati brzinu bez napora. Ali ako želite uzbuđenje odvesti ga na crvenu liniju, rado ćemo i to učiniti – izbor je vaš.

Koji god model odabrali, preporučujemo dodavanje prilagodljivih amortizera. One nude mogućnost postavljanja automobila u način rada Comfort za krajnje opušteno krstarenje, dok odabir Sport ili Sport+ postavki pruža oštru, fokusiranu vožnju koja vam omogućuje da maksimalno iskoristite savršenu raspodjelu težine 50:50 i agilnu šasiju serije 4.

Zaključak

BMW serije 4 svakako je odličan coupe s četiri sjedala, ali takav je i Audi A5 . Ova dva su vrlo bliska u gotovo svim područjima i ne biste bili razočarani niti jednim. Dakle, dolazi do prioriteta – za upotrebljivost i funkcionalnost odlučite se za Audi A5. Za povratne informacije i uzbuđenje, bolji vam je BMW serije 4.

Agilno upravljanje Serijom 4 olakšava preporuku u odnosu na A5 za entuzijastične vozače, a ako imate proračun za M440i, onda je to vrlo zanimljiv automobil stare škole koji može trčati oko S5 Coupea. Rekli bismo da nabavite jedan čak i ako ne možete podnijeti rešetku hladnjaka koja izgleda razdvajajuće – nije da ćete moći vidjeti prednji dio automobila dok uživate u njegovim performansama. Rekavši to, 420d je jednako ugodan za vožnju, tako da ne morate razbijati novac u potrazi za užitkom u vožnji.

BMW-ov infotainment sustav iDrive i dalje je jedan od najboljih u poslu, s oštrom grafikom i sučeljem koje je jednostavno za korisnika. Serija 4 sama po sebi iznimno je zabavan sportski automobil s praktičnom oštricom, dok vrhunski modeli nude obilje uzbuđenja.

Nije da je serija 4 nezgrapna, samo prednji kraj odudara od ostatka paketa. Specificirajte svoj automobil u tamnoj boji s crnim vanjskim ukrasima, a rešetka hladnjaka neće toliko smetati.

Dobrodošli na moj blog o automobilima!

Još od najranijih dana, gledanje trka, praćenje noviteta u autoindustriji i čitanje brojnih automobilskih časopisa bili su sastavni dio mog odrastanja. Kako sam odrastao, tako je rasla i moja ljubav prema automobilima, a s vremenom sam shvatio da želim podijeliti svoje mišljenje i iskustva s drugima.

U septembru 2022. godine sam stekao dovoljno hrabrosti da odlučim pokrenuti vlastiti blog. Ovdje ćete pronaći sve vrste recenzija, savjeta i vodiča koji vam mogu pomoći u donošenju odluke o kupovini svog automobila.

Moj pristup recenzijama automobila je temeljen na stručnosti, detaljima i iskrenosti. Svaki automobil koji recenziram prolazi kroz temeljitu analizu performansi, dizajna, sigurnosti i praktičnosti. Bez obzira radi li se o sportskim automobilima, SUV-ima ili električnim vozilima, trudim se pružiti sveobuhvatan pogled na svaki model.

Hvala vam što ste posjetili moj blog, radujem se sve većem rastu ove web stranice, za koju ste zaslužni upravo Vi. Hvala Vam moj čitaoci.

Kupiiline.com